Selecteer een pagina

Team Talentissimo

Ons team

Bij Talentissimo zijn meerdere begeleiders werkzaam, met allemaal hun eigen kwaliteiten en interesses. Als er een vraag bij ons binnenkomt kijken we altijd samen wie van ons voor dit vraagstuk (en vooral voor de hyperhoogbegaafde zelf) de beste match zou kunnen zijn.

Hieronder stellen wij onze teamleden aan jullie voor. 

Femke Hovinga

Oprichter / spreker / begeleider

Femke weet uit ervaring welke uitdagingen hyperhoogbegaafdheid met zich mee kunnen brengen. Ondanks een flinke portie potentie, presteerde ze jarenlang onder en ontwikkelde ze faalangst. Leerkrachten vonden haar een vreemde vogel, klasgenoten pestten. Met hangen en wurgen haalde Femke haar Havo-diploma, waarna ze opleidingen journalistiek en bedrijfskunde volgde. En eindelijk: uitdagingen werden kansen. Ze ontwikkelde zich door het deelnemen aan het studentenleven, de politiek en bestuurswerk. Ze volgde de opleiding tot talentbegeleider en specialiseerde zich vanuit daar in 145+ IQ. Bij Talentissimo begeleidt ze kinderen, ouders en scholen. Ook verzorgt ze lezingen, zowel bij Talentissimo als op locatie. Naast Talentissimo houdt Femke zich bezig met het ontwikkelen van een IQ-test voor (vermoedelijk) hoogbegaafde kinderen bij SCALIQ en bemiddelt ze in werk voor hoogbegaafde volwassenen bij InterIQ. Femke is opgenomen als professional in het KwaliteitsRegister Hoogbegaafdheid. 

Door haar collega’s wordt Femke omschreven als: verbinder, doorzetter, professioneel, duizendpoot, warm & duidelijk

Femke Hovinga

Oprichter / spreker / begeleider

Femke weet uit ervaring welke uitdagingen hyperhoogbegaafdheid met zich mee kunnen brengen. Ondanks een flinke portie potentie, presteerde ze jarenlang onder en ontwikkelde ze faalangst. Leerkrachten vonden haar een vreemde vogel, klasgenoten pestten. Met hangen en wurgen haalde Femke haar Havo-diploma, waarna ze opleidingen journalistiek en bedrijfskunde volgde. En eindelijk: uitdagingen werden kansen. Ze ontwikkelde zich door het deelnemen aan het studentenleven, de politiek en bestuurswerk. Ze volgde de opleiding tot talentbegeleider en specialiseerde zich vanuit daar in 145+ IQ. Bij Talentissimo begeleidt ze kinderen, ouders en scholen. Ook verzorgt ze lezingen, zowel bij Talentissimo als op locatie. Naast Talentissimo houdt Femke zich bezig met het ontwikkelen van een IQ-test voor (vermoedelijk) hoogbegaafde kinderen bij SCALIQ en bemiddelt ze in werk voor hoogbegaafde volwassenen bij InterIQ. Femke is opgenomen als professional in het KwaliteitsRegister Hoogbegaafdheid. 

Door haar collega’s wordt Femke omschreven als: verbinder, doorzetter, professioneel, duizendpoot, warm & duidelijk

Celina Gemen

Kinderpsycholoog

Celina is opgegroeid in de kop van Noord-Holland. In haar jeugd is ze met haar gezin veel verhuisd. Deze verhuizingen hebben keer op keer een enorm aanpassingsvermogen en sensitiviteit gevraagd. Op haar 7e is ze met haar gezin naar Engeland verhuisd. Toen ze weer terug in Nederland kwam, werd haar niveau voor het voortgezet onderwijs ingeschat op lbo-mavo. Uiteindelijk heeft ze het vwo behaald en is ze cum laude afgestudeerd als klinisch ontwikkelingspsycholoog.

Tijdens deze laatste studiejaren heeft ze haar hyperhoogbegaafde levenspartner leren kennen, waar ze twee prachtige dochters mee heeft gekregen. Ook Celina werd door haar dochters geconfronteerd met haar eigen fixed mindset en uitdagingen op executief vlak.

Na jaren op universiteiten en in het hoger onderwijs te hebben gewerkt is Celina weer teruggekeerd naar de psychologische zorg, waar ze haar sensitiviteit goed kan inzetten.

Willemijn Koote

Orthopedagoog

Willemijn wist al van kleins af aan dat ze iets met kinderen wilde gaan doen. Waar dat begon met het idee dat ze later mama en juf wilde worden, bedacht ze zich gelukkig nog op tijd dat een hele klas vol met kinderen misschien iets te veel gevraagd was voor een introvert. Leren zelf ging Willemijn altijd makkelijk af en na haar studie orthopedagogiek heeft ze op diverse plekken gewerkt binnen de hulpverlening.

In haar werk vind ze het belangrijk om met een open blik te kijken naar wie het kind is dat ze begeleid, wat de unieke kwaliteiten en valkuilen van het kind zijn en op welke manier ze daar het beste bij kan aansluiten. Humor en creativiteit zijn 2 pijlers waar veel gebruik van gemaakt wordt door Willemijn.

Willemijn Koote

Orthopedagoog

Willemijn wist al van kleins af aan dat ze iets met kinderen wilde gaan doen. Waar dat begon met het idee dat ze later mama en juf wilde worden, bedacht ze zich gelukkig nog op tijd dat een hele klas vol met kinderen misschien iets te veel gevraagd was voor een introvert. Leren zelf ging Willemijn altijd makkelijk af en na haar studie orthopedagogiek heeft ze op diverse plekken gewerkt binnen de hulpverlening.

In haar werk vind ze het belangrijk om met een open blik te kijken naar wie het kind is dat ze begeleid, wat de unieke kwaliteiten en valkuilen van het kind zijn en op welke manier ze daar het beste bij kan aansluiten. Humor en creativiteit zijn 2 pijlers waar veel gebruik van gemaakt wordt door Willemijn.

Ilka van der Bijl

Kinderpsycholoog / begeleider

Ilka “leerde” altijd door het gewoon te doen. Naar de uitleg van de meester luisteren en dan kun je het. Dat is wat leren is, toch? Zo werkte dat op de basisschool en op het VWO. Frans, Duits en geschiedenis liet ze vallen, want dat kon ze niet. Daarvoor moest je namelijk leren op een manier die Ilka nooit geleerd had. Een vervolgstudie kiezen was nog een uitdaging: de universiteit zou Ilka aankunnen, maar ze leerde toch beter op een praktische manier, zoals in het HBO. Nou, dan doe je het toch allebei? Na de Academische Pabo heeft Ilka de master Klinische Ontwikkelingspsychologie gevolgd, waar ze eindelijk heeft geleerd wat schools leren precies is.

Het resultaat: prachtige diploma’s op zak, maar als ‘bonus’ een fixed mindset, perfectionisme en faalangst… precies de spiegel die zij voorgehouden kreeg door de kinderen waar Ilka les aan gaf in voltijd hoogbegaafdenklassen. Veel kinderen hadden behoefte aan een programma op maat, iets wat in een klas met dertig kinderen niet altijd lukte. Na jaren ervaring voor de hb-klas heeft Ilka zich daarom gespecialiseerd in het 145+ IQ, de groep hyperhoogbegaafden. Als psycholoog én ervaren hb-leerkracht is ze nu verbonden aan Talentissimo voor begeleidingstrajecten van scholen, kinderen en ouders.

Ilka wordt door haar collega’s omschreven als: open, eerlijk, ontwikkelingsgericht, zorgzaam, snel contact & ze heeft pit.  

Wendie Prins
Begeleider 

Wendie haar schoolervaring bestond uit goed opletten in de klas en vervolgens thuis apathisch op de bank hangen. Dat was voldoende voor het behalen van haar HAVO-, MEAO- en uiteindelijk HEAO-diploma. Wendie startte haar loopbaan bij een lokale bank waar ze zich opwerkte tot teamleider Binnendienst Bedrijven.
Wendie is altijd eerlijk en zichzelf. What you see is what you get! Ze had dan ook moeite met het politieke spel binnen de bank en werd door haar directheid omschreven als ‘de olifant in de porseleinkast’. Ze stopte bij de bank en ging reizen door Mexico.
Ze is zich vervolgens gaan verdiepen in een nieuw carrièrepad. Van jongs af aan is ze met veel plezier actief geweest in het begeleiden en trainen van de jeugd binnen een korfbalvereniging. Toen een interessetest vervolgens bevestigde dat haar hart ligt bij het helpen van anderen in hun ontwikkeling, besloot ze als zij-instromer te starten in het basisonderwijs. Vanaf dag één voelde ze zich verbonden met kinderen die anders denken. Ze daagden haar uit na te denken over de zin en onzin van de lessen en opdrachten uit de lesmethodes en bedacht samen met hen alternatieven.
Sindsdien verdiept ze zich in alles rondom hoogbegaafdheid van ‘leren leren’, het ombuigen van een fixed mindset tot het aanpassen van het onderwijsaanbod. Ze heeft plusklassen opgezet, lesgegeven in het voltijds HB-onderwijs en de opleiding Talentbegeleider bij Novilo gevolgd.

Naast haar werk bij Talentissimo is ze nog werkzaam bij een basisschool in Utrecht, waar ze zich als coördinator hoogbegaafdheid inzet voor passend onderwijs voor kinderen met een ontwikkelingsvoorsprong.
Wendie haalt veel voldoening uit het vergroten van het welbevinden van het kind en het aanleren van vaardigheden waar zij de rest van hun leven profijt van hebben. Daarnaast denkt ze graag mee met ouders, scholen en schoolbesturen over passend onderwijs en onderwijsvernieuwingen.

Wendie Prins
Begeleider 

Wendie haar schoolervaring bestond uit goed opletten in de klas en vervolgens thuis apathisch op de bank hangen. Dat was voldoende voor het behalen van haar HAVO-, MEAO- en uiteindelijk HEAO-diploma. Wendie startte haar loopbaan bij een lokale bank waar ze zich opwerkte tot teamleider Binnendienst Bedrijven.
Wendie is altijd eerlijk en zichzelf. What you see is what you get! Ze had dan ook moeite met het politieke spel binnen de bank en werd door haar directheid omschreven als ‘de olifant in de porseleinkast’. Ze stopte bij de bank en ging reizen door Mexico.
Ze is zich vervolgens gaan verdiepen in een nieuw carrièrepad. Van jongs af aan is ze met veel plezier actief geweest in het begeleiden en trainen van de jeugd binnen een korfbalvereniging. Toen een interessetest vervolgens bevestigde dat haar hart ligt bij het helpen van anderen in hun ontwikkeling, besloot ze als zij-instromer te starten in het basisonderwijs. Vanaf dag één voelde ze zich verbonden met kinderen die anders denken. Ze daagden haar uit na te denken over de zin en onzin van de lessen en opdrachten uit de lesmethodes en bedacht samen met hen alternatieven.
Sindsdien verdiept ze zich in alles rondom hoogbegaafdheid van ‘leren leren’, het ombuigen van een fixed mindset tot het aanpassen van het onderwijsaanbod. Ze heeft plusklassen opgezet, lesgegeven in het voltijds HB-onderwijs en de opleiding Talentbegeleider bij Novilo gevolgd.

Naast haar werk bij Talentissimo is ze nog werkzaam bij een basisschool in Utrecht, waar ze zich als coördinator hoogbegaafdheid inzet voor passend onderwijs voor kinderen met een ontwikkelingsvoorsprong.
Wendie haalt veel voldoening uit het vergroten van het welbevinden van het kind en het aanleren van vaardigheden waar zij de rest van hun leven profijt van hebben. Daarnaast denkt ze graag mee met ouders, scholen en schoolbesturen over passend onderwijs en onderwijsvernieuwingen.

Marlies Leenhouts

Begeleider

Marlies heeft altijd een diepe interesse gehad in mensen en hun ontwikkeling. Op school zat het gebrek aan diepgang, betekenis en verbinding steeds meer in de weg. Op de Pabo was dit nog wel het meest merkbaar. Met veel moeite en fijne support heeft ze zich door de middelbare school en de pabo heen geploeterd. Daarna kwam er steeds meer ruimte voor verbinding, ontwikkeling en diepgang. Haar werk in de kinderopvang en vooral in het circus gaven veel vrijheid en mogelijkheden om kinderen en jongeren écht te zien en te helpen om beter in hun vel te komen. Toen ze, door haar oudste zoon, ging lezen over hoogbegaafdheid vielen er vele puzzelstukjes op zijn plaats. Ze beet zich vast in het onderwerp en verdiepte zich tijdens haar opleiding in hyperhoogbegaafdheid, begeleiding van hoogbegaafden en de diversiteit in manieren van denken en beleven.

Marlies is bedreven in begeleiding bij een proces van bewustwording. Op een veelal luchtige manier, waar ruimte is voor jou in al je emoties, zal ze je op meerdere lagen tegelijk aan het werk zetten. Zowel bewust , als onbewust zet je stappen in jouw proces naar een sterkere versie van jezelf en leer je meer regie en verantwoordelijkheid te pakken.

Marlies heeft als observator van het leven een grote interesse in een rijk gevoelsleven en complexiteit in mensen. Uit ervaring weet ze hoe het voelt om interne worstelingen te hebben, vast te zitten en je anders te voelen. En ze kent vele handvatten om stappen te zetten naar je eigen authenticiteit en communicatie hierin naar jezelf en naar je omgeving.
Marlies richt zich bij Talentissimo op de begeleiding van hoogbegaafde kinderen, (jong) volwassenen en ouders.

Marlies wordt door haar collega’s omschreven als: creatief, wijs, zorgzaam, toegankelijk & procesgericht

Ilse van Strien

Begeleider

Ilse heeft school altijd als een noodzakelijk kwaad gezien. Het sociale stuk was te doen, maar de rest … Op haar 18e haalde ze haar Havo diploma en daarna ging ze wel even een meao diploma halen in 1 jaar. Hoe moeilijk kon het zijn?

Ze bleek daar toch wel iets voor te moeten doen; huiswerk maken, leren, oefenen en plannen. De meao was dus stom, en zonder diploma stopte ze daar. Uiteindelijk heeft ze een logopedie-opleiding gevolgd en sindsdien heeft ze als logopedist gewerkt in verschillende settings met kinderen.

De fixed mindset en de faalangst kwamen bij haar pas echt aan het licht toen haar kind vastliep in groep 6. De hoogbegaafdheid die bij haar kind werd vastgesteld bracht ook bij Ilse zelf veel herkenning. Ilse is zich gaan verdiepen in het onderwerp, om zowel zichzelf als haar kind verder te helpen. Ilse heeft uiteindelijk een opleiding tot talentbegeleider afgerond, waarin zij zichzelf, compleet met fixed mindset en faalangst, is tegengekomen. Zij gebruikt de kennis zowel binnen als buiten de schoolsetting, om (hyper)hoogbegaafde kinderen en hun omgeving te begeleiden.

p.s. Met haar dochter gaat het inmiddels gelukkig een stuk beter. Dit is een zeer zelfstandige studente die graag de wereld over reist…

Ilse wordt door haar collega’s omschreven als: humor, omdenken, gezellig, direct & doortastend

Ilse van Strien

Begeleider

Ilse heeft school altijd als een noodzakelijk kwaad gezien. Het sociale stuk was te doen, maar de rest … Op haar 18e haalde ze haar Havo diploma en daarna ging ze wel even een meao diploma halen in 1 jaar. Hoe moeilijk kon het zijn?

Ze bleek daar toch wel iets voor te moeten doen; huiswerk maken, leren, oefenen en plannen. De meao was dus stom, en zonder diploma stopte ze daar. Uiteindelijk heeft ze een logopedie-opleiding gevolgd en sindsdien heeft ze als logopedist gewerkt in verschillende settings met kinderen.

De fixed mindset en de faalangst kwamen bij haar pas echt aan het licht toen haar kind vastliep in groep 6. De hoogbegaafdheid die bij haar kind werd vastgesteld bracht ook bij Ilse zelf veel herkenning. Ilse is zich gaan verdiepen in het onderwerp, om zowel zichzelf als haar kind verder te helpen. Ilse heeft uiteindelijk een opleiding tot talentbegeleider afgerond, waarin zij zichzelf, compleet met fixed mindset en faalangst, is tegengekomen. Zij gebruikt de kennis zowel binnen als buiten de schoolsetting, om (hyper)hoogbegaafde kinderen en hun omgeving te begeleiden.

p.s. Met haar dochter gaat het inmiddels gelukkig een stuk beter. Dit is een zeer zelfstandige studente die graag de wereld over reist…

Ilse wordt door haar collega’s omschreven als: humor, omdenken, gezellig, direct & doortastend

Mijke van Poppel

Begeleider

Mijke voelde zich al jong ‘anders’ dan haar leeftijdsgenoten. Als iedereen elkaar begrijpt terwijl jij er als enige niets van snapt, zal er wel iets mis met je zijn, toch? Op haar 15de hoorde ze dat ze hoogbegaafd was. Via Mensa leerde ze gelijkgestemden kennen en bij hen voelde ze zich voor het eerst echt ‘thuis’.

Op de universiteit is ze via de propedeuses Biologie en Kunstmatige Intelligentie uiteindelijk bij Cognitiewetenschap terecht gekomen en daar hopeloos vastgelopen. Antwoorden kreeg ze er nooit, alleen maar meer vragen en het advies om vooral minder na te denken. Ze stopte met haar studie en het hele hoogbegaafd vraagstuk verdween daarna naar de achtergrond. Als je niet eens één studie af kunt maken zal die test wel niet juist zijn geweest, begon ze te denken.

Tot jaren later haar jongste zoon vastliep op school. Hij had zichzelf leren lezen en rekenen en kwam enorm gemotiveerd groep 1 binnen, maar al na een paar weken was daar niets meer van over. Hij voelde zich ‘anders’ en was doodongelukkig op school. Uiteindelijk bleek dat hij hyperhoogbegaafd was en na twee versnellingen en met regelmatig ontwikkelingsgelijken om hem heen gaat het nu gelukkig beter met hem.

Om hem en andere (hyper)hoogbegaafde kinderen beter te kunnen begrijpen en vooral om iets te kunnen veranderen aan het voor hen vaak slecht passende onderwijs heeft Mijke de opleiding tot talentbegeleider gevolgd. Sindsdien helpt zij scholen en leerkrachten om beter aan te sluiten bij wat (hyper)hoogbegaafde leerlingen nodig hebben. Daarnaast begeleidt ze voor Talentissimo ouders en kinderen bij het beter begrijpen van en het leren omgaan met hun (hyper)hoogbegaafdheid.

Mijke wordt door haar collega’s omschreven als: aanpakker, nuchter, speels, betrokken, doordacht & praktisch

Siham Kaouass

Junior begeleider

Siham is bezig met de afronding van haar bachelor psychologie en is aan het voorbereiden op een master traject. Tijdens haar studie merkte ze dat haar interesses vooral liggen bij de ontwikkeling van kinderen en dan met name de cognitieve ontwikkeling. Als bijbaantje heeft ze jarenlang kinderen begeleid met huiswerk en leervaardigheden.

Binnen Talentissimo heeft Siham de kans gekregen om kennis te maken met de praktijk. Zij is begonnen met het afnemen van IQ-tests voor hoogbegaafde kinderen en daarnaast helpt zij met allerlei voorkomende werkzaamheden.

Kinderen die hier in de praktijk komen voelen zich bij haar goed op hun gemak, en ze is door hen zelfs weleens uitgenodigd voor een grote-mensen-feestje!

Siham wordt door haar collega’s omschreven als: sociaal, toegankelijk, competent. 

Siham Kaouass

Junior begeleider

Siham is bezig met de afronding van haar bachelor psychologie en is aan het voorbereiden op een master traject. Tijdens haar studie merkte ze dat haar interesses vooral liggen bij de ontwikkeling van kinderen en dan met name de cognitieve ontwikkeling. Als bijbaantje heeft ze jarenlang kinderen begeleid met huiswerk en leervaardigheden.

Binnen Talentissimo heeft Siham de kans gekregen om kennis te maken met de praktijk. Zij is begonnen met het afnemen van IQ-tests voor hoogbegaafde kinderen en daarnaast helpt zij met allerlei voorkomende werkzaamheden.

Kinderen die hier in de praktijk komen voelen zich bij haar goed op hun gemak, en ze is door hen zelfs weleens uitgenodigd voor een grote-mensen-feestje!

Siham wordt door haar collega’s omschreven als: sociaal, toegankelijk, competent. 

Geertje Sierink

Administratief medewerker

Geertje doorliep de basisschool en het VWO op leergebied vrij gemakkelijk. Ze heeft altijd ‘binnen de lijntjes’ kunnen werken, waardoor perfectionisme en faalangst steeds verder gevoed werden.

Ze dacht veel na over alles om haar heen en maakte in alles haar eigen bewuste (vaak minder gangbare) keuzes. Ze trouwde jong en kreeg haar eerste twee kinderen tijdens haar universitaire studie Internationaal Land- en Waterbeheer. Daarna koos ze ervoor om bij haar kinderen thuis te blijven. Een waardevolle periode, maar het maakte de drempel om te gaan werken steeds hoger.

Door haar drie kinderen ontdekte ze ook haar eigen hoogbegaafdheid en leerde ze (met veel hulp) om haar eigen kwaliteiten niet langer meer onder te waarderen. Inmiddels is ze het werkende leven aan het ontdekken en voelt ze met plezier hoe het is om te kunnen groeien.

Geertje ondersteunt ons met de administratie en bij het enigzins overzicht bewaren in de overvolle algemene mailbox. We hoeven vast niet uit te leggen dat we daar erg blij mee zijn... 

Frits de Hond

Therapiehond in opleiding

Frits is sinds november 2020 onze praktijkhond. Hij is nog klein, pluizig, speels en lekker veel aan het eten. Maar als hij later groot is gaat hij beginnen aan een opleiding om onze collega te worden: als therapiehond. Echt groot wordt hij trouwens niet, zo ongeveer tot de knie van een volwassene. En die krulletjes, die blijven. Net als zijn speelsheid, hopen we!

Frits is een slim hondje dat ook graag grapjes uithaalt zoals zich even voor je verstoppen en je dan laten ’schrikken’, of op magische wijze hondensnoepjes te ontfutselen vanuit plekken waar hij eigenlijk niet mag komen. Maar bovenal is hij lief en altijd in voor een aai, spelletje of een knuffel. Frits is een Australian Labradoodle, een hond die ook bij de meeste allergische mensen geen allergische reactie opwekt. Frits is half Canadees, half Nederlands. Dus hij blaft tweetalig 😉

Frits wordt door zijn collega’s omschreven als: speels, zacht, ondeugend

Frits de Hond

Therapiehond in opleiding

Frits is sinds november 2020 onze praktijkhond. Hij is nog klein, pluizig, speels en lekker veel aan het eten. Maar als hij later groot is gaat hij beginnen aan een opleiding om onze collega te worden: als therapiehond. Echt groot wordt hij trouwens niet, zo ongeveer tot de knie van een volwassene. En die krulletjes, die blijven. Net als zijn speelsheid, hopen we!

Frits is een slim hondje dat ook graag grapjes uithaalt zoals zich even voor je verstoppen en je dan laten ’schrikken’, of op magische wijze hondensnoepjes te ontfutselen vanuit plekken waar hij eigenlijk niet mag komen. Maar bovenal is hij lief en altijd in voor een aai, spelletje of een knuffel. Frits is een Australian Labradoodle, een hond die ook bij de meeste allergische mensen geen allergische reactie opwekt. Frits is half Canadees, half Nederlands. Dus hij blaft tweetalig 😉

Frits wordt door zijn collega’s omschreven als: speels, zacht, ondeugend

“We zijn op een voor ons heel belangrijk moment bij Talentissimo terecht gekomen en dat was voor Mika en ons gezin een verademing. Eindelijk iemand die je begrijpt, waar je steun kunt vinden en een ervaringsdeskundige die de tools heeft om thuis & samen met school naar persoons gerichte oplossingen te zoeken. We hebben veel gestreden en ook veel geleerd om ons doel te behalen, maar het is gelukt! Nu gaan we nog even een tijdje verder met onze coach in het spannende eerste jaar op het gymnasium. Hopelijk staat Mika daarna lekker & stevig in zijn schoenen, zowel emotioneel en sociaal als in schoolse vaardigheden. En zijn we als ouders dan klaar om Mika zelf goed te begeleiden en de heftige schommelingen die ons leven brengt op te kunnen vangen, zonder zelf helemaal over de kop te gaan. We zijn Talentissimo ook dankbaar voor de leuke workshops waar onze zoon blij en weer opgeladen van terug kwam. De diepe dalen kennen dan toch wat lichtpunten die zo hard nodig zijn om er weer uit te komen!”

B & M, ouders van Mika (10 jaar)

We hebben Femke leren kennen als begeleider voor een leerling van ons kindcentrum. Femke is expert op het gebied van (hyper) hoogbegaafdheid, en weet die kennis op een hele praktische manier in te zetten. Ze kan erg goed afstemmen tussen de verschillende gesprekspartners en laveert goed tussen adviseren en aansturen. Daarnaast is Femke goed in plannen en vooruit denken, en komt ze altijd haar afspraken na. Toen Femke met zwangerschapsverlof ging is de begeleiding op een hele natuurlijke wijze overgenomen door Marlies. Ook Marlies is zeer vakkundig en erg betrouwbaar in haar afspraken. Ik kan Talentissimo dus bij iedereen aanbevelen en heb dat ook al meerdere malen gedaan.

Maud Dolman-Pontier, onderwijskundige/intern begeleider 

Talentissimo is er voor je met: 

Ook interessant:

  • IQ-test voor (vermoedelijk) hoogbegaafden: SCALIQ
  • Recruitmentbureau voor hoogbegaafde volwassenen: InterIQ
  • Instituut Hoogbegaafdheid Volwassenen: IHBV
  • Vereniging voor hyperhoogbegaafde volwassenen: Triple Nine Society

Talentissimo

Bezoekadres (alleen op afspraak):
Steynlaan 30 in Zeist

Begeleiding kan plaatsvinden bij Talentissimo in Zeist, maar ook op locatie bij cliënt of school, of bij onze praktijk in regio Oss.

KvK: 81312474
AGB-code: 98105362